Fot. Fotolia

Ryby powinny stanowić jeden z głównych produktów w prawidłowej diecie. Dostarczają dużej ilości białka i cennych kwasów nienasyconych, w tym cieszących się zasłużoną renomą kwasów omega-3. Mimo to wciąż jemy ich za mało. 

Fot. Dani Vincek via Fotolia

Aromatyczne gwiazdki kojarzą się głównie z czarodziejską atmosferą Bożego Narodzenia i pieszczącym podniebienie smakiem korzennych ciasteczek. Znany od tysięcy lat anyż stwarza nam jednak znacznie więcej możliwości.

Fot. Jacek Chabraszewski - Fotolia

Na pyszny początek tygodnia polecamy lekki obiad, którego przygotowanie nie zajmie wiele czasu, za to zapewni prawdziwą rozkosz podniebieniu. Łosoś w naszej przedwiosennej odsłonie przypadnie do gustu każdemu smakoszowi.

Fot. Fotolia

Kasza to jeden z filarów polskiej kuchni. Zdrowa, odżywcza i wszechstronna – można z niej przygotowywać nawet desery – pozwala na łatwe przygotowanie pysznego posiłku. Jeśli dołączymy do niej warzywa i delikatne drobiowe mięso, zafundujemy podniebieniu nie lada przyjemność.

Fot. Jules via  Flickr

Majowe obiady powinny być lekkie, smaczne i łatwe w przygotowaniu. Delikatne mięso w towarzystwie smakowitego purée z ciecierzycy i świeżymi, wiosennymi sałatami to doskonały pomysł na posiłek, który będzie smakował każdemu, a w dodatku powstanie szybko i pozwoli cieszyć się pięknym, zielonym popołudniem.

Bazylia to jedno z najczęściej uprawianych ziół na świecie. Kojarzy się głównie z kuchnią śródziemnomorską, ale do Europy trafiła w XVI w. z południowej Azji. Jej smak jako pierwsi poznali i docenili mieszkańcy Iranu i Indii.

GOTUJ Z NAMI

Amarantus – jak to jeść?
Amarantus – jak to jeść?
Smaczny start o poranku
Smaczny start o poranku
Cudowny eliksir z jabłek
Cudowny eliksir z jabłek
Quinoa - komosa ryżowa
Quinoa - komosa ryżowa
Biurowy slow food
Biurowy slow food
Chrzan tarty - pikantny i zdrowy dodatek
Chrzan tarty - pikantny i zdrowy dodatek
Chwasty polskie
Chwasty polskie
Coś za coś, czyli makaron z cukinii
Coś za coś, czyli makaron z cukinii
Arrow
Arrow
Slider